2013/08/10

LUBIĘ PATRZEĆ NA - MAŁGORZATA KOŻUCHOWSKA

Uwielbiam piękno, w każdej postaci. I bardzo podoba mi się to jak wygląda p. Małgorzata Kożuchowska.



Powyższe zdjęcie jest najbardziej aktualnym jakie znalazłam w sieci. Jeszcze parę lat temu pani Małgosia wyglądała tak jak na zdjęciu po lewej.

 
Dziś jest kobietą, która skończyła 40 lat i reprezentuje mój ideał dojrzałego, kobiecego piękna. Moje marzenie, aby gdy będę w tym wieku wyglądać tak samo dobrze i tak trzymać styl. No i oczywiście mieć odpowiednie środki aby o to piękno dbać.














zdjęcia za www.pudelek.pl

Nie czuję zazdrości widząc piękne kobiety. Raczej są dla mnie swego rodzaju kopniakiem aby o siebie dbać. Inspiracją, jak można się ubierać, jak łączyć różne części garderoby czy kolory. Jak już kiedyś wspomniałam, nie wnikam w życie prywatne, styl życia czy poglądy, tych osób, to nie moja sprawa. Może to powierzchowne, ale skupiam się na wyglądzie zewnętrznym. A inwestycja w mój rozwój intelektualny to już zupełnie inny temat - żeby nie było, że nie dbam o ten obszar ;)

Kasia