2014/05/28

BENEFIT THEY'RE REAL PUSH UP LINER

benefit they're real push up liner

Ci z Was, którzy śledzą mnie na Instagramie czy FB widzieli, że w zeszłym tygodniu miałam okazję uczestniczyć w evencie marki Benefit, którego głównym bohaterem był nowy produkt marki - They're Real push-up liner. Czyli żelowy eyeliner we flamastrze sposobem na kreskę idealną.

Produkt w sprzedaży dostępny będzie od 27 czerwca 2014. Ale już dziś zachęcam Was do bliższego poznania się. Do rozdania mam 3 sztuki miniaturek produktu dzięki, którym będziecie miały możliwość wyczarowania kresek jak poniżej.

benefit they're real push up liner

benefit they're real push up liner

benefit they're real push up liner

Aby wziąć udział w w zabawie należy:

-wyrazić w komentarzu chęć uczestnictwa
-być obserwatorem mojego bloga 
i/lub
-polubić mój profil na FB

+1 pkt. G+
+1 pkt. Instagram
+1 pkt. bloglovin 

Zgłoszenia zbieram do 8 czerwca, a po tym terminie któraś z moich futrzastych maszyn losujących dokona wyboru.

Mam nadzieję, że zbytnio nie skomplikowałam bo sama lubię proste zasady przy konkursach :) To co, zapraszam. Przesyłka tradycyjnie w dowolne miejsce na świecie, no może w granicach obsługi Poczty Polskiej :)

benefit they're real push up liner

Chciałam również serdecznie podziękować wszystkim dziewczynom, które miałam okazję poznać na spotkaniu. Strasznie fajne uczucie zobaczyć i usłyszeć w realu osoby, które dotychczas się jedynie czytało i oglądało na zdjęciach :)

Mam nadzieję, że do następnego :)

Kasia