2014/08/01

GDZIE BĘDĘ JAK MNIE NIE BĘDZIE - MALTA

http://www.panoramio.com/photo/9285264

Doczekałam się! Znów pakuję plecak, a w sumie torebkę tym razem :) i lecę, kierunek Malta. Radość ogromna, dzisiejszy wieczór już spędzę z takim widokiem :) Tym razem to taki mini urlop bo na Malcie będziemy raptem od piątku do poniedziałku, czyli dłuższy weekend, ale i tak mam zamiar wycisnąć ten czas ile się da. Będzie rewelacyjnie, musi być i koniec :)

Kasia

P.S. Wiecie, że kocham zwierzęta, mam 3 koty ze schronisk (Bunio, Maja, Misia). Los zwierząt leży mi bardzo na sercu. Dlatego proszę, w wolnej chwili zajrzyjcie tutaj -> link. Wystarczy parę złotych aby sprawić chociaż trochę radości tym zwierzętom, które domu nie mają i świat oglądają zza krat chociaż nic nie zawiniły :( Nawet zwykła gumowa, piszcząca piłeczka za parę złotych to już pomoc, a pomóc można nawet nie wychodząc z domu. Szczegóły akcji opisała u siebie Life-Manager-ka -> link

Ja nakupowałam zabawek i miseczek. Zaczęłam od końca, czyli od zwierząt, których jeszcze nikt nie wybrał. 3 z nich dostanie paczuszkę, która będzie wysłana bezpośrednio na adres schroniska. Tak niewiele, a tak wiele.